Чому веселка різнокольорова?

Чому веселка різнокольорова?
Чому веселка різнокольорова?

Навчально-методичне забезпечення: УМК Школа Росії, Плешаков А. А. Світ навколо нас. Ч 2. Підручник для 1 класу. М.: Просвещение, 2007г Завдання уроку: Освітні: познайомити дітей з кольорами веселки, їх послідовністю; забезпечити досвід дослідження і пояснення природних явищ. Розвиваючі: розвивати образне мислення, допитливість учнів і інтерес до явищ природи. Виховні: розвивати комунікативні навички, вчити дітей спостерігати і помічати красу навколо себе.

Плановані результати учнів Засвоїти, що веселка виникає, коли сонячні промені, потрапляючи на крапельки дощу, розпадаються на різнокольорові промінчики. Навчитися відтворювати послідовність кольорів веселки з опорою на фразу підказку. Обладнання: Комп’ютер, проектор, інтерактивна дошка, презентація. У вчителя дзеркальце, призма.

У учнів картка з смужками і набір різнокольорових паперових смужок для моделювання веселки. Час реалізації заняття 35 хвилин (1 клас). Хід заняття 1. Організаційний момент. Привітання, перевірка готовності до уроку, мотивація учнів. Вчитель: Починається урок.

Він піде хлопцям у запас. 2. Актуалізація знань. Учитель: Я прочитаю вірш, а ви за змістом будете показувати руху. Чому всюди калюжі? (Діти розводять руки в сторони і помахують плечима) Мама парасольку свій бере. (Імітують рух) Чому ж?

Чому ж? (Рухи, як в 1-му рядку Тому що. (Хором: Дощ іде!) Діти плескають у долоні, показуючи який сильний дощик.

Чому веселка різнокольорова?

Сподобалася стаття? Поділися нею з друзями!




Добавить комментарий