Який ремінь ГРМ краще?

Який ремінь ГРМ краще?
Якщо заходить мова про порівняння ланцюгового або ремінного приводу ГРМ, то в більшості випадків перевага віддається ланцюговому, як надійнішого. І, знайдеться безліч страшних історій про наслідки обриву ременя. Дійсно, в більшості випадків, розрив ременя ГРМ закінчується ремонтом двигуна. Особливо, якщо це сталося на великих оборотах і поршні зустрілися з клапанами.

Тут повної перебирання не уникнути. А якщо все так сумно, то чому ж виробники не відмовляться від нього? Як показує практика, всі жахи про ремені ГРМ в основному фантазії автовласників, які просто лінуються стежити за технічним станом свого авто. Для кожного автомобіля є і вказано термін служби його вузлів, після якого гарантувати їх надійність ніхто не буде, і ремінь ГРМ не виняток!

Його термін служби перебувати в межах 60 120 тисяч км, в залежності від моделі авто. Причому слід враховувати, що даний пробіг розрахований на використання оригінального ременя. А якщо Ви при заміні встановили щось непізнане, то слід набагато частіше заглядати під чохол. Хоча це не завжди просто і не факт, що цей ремінь гірше рідного. Але як кажуть: береженого Бог береже.

Причиною обриву ременя може послужити вихід з ладу роликів (натяжителя, обвідних і паразитних), а так само заклинювання помпи. Теоретично (та й практично) помпа живе трохи довше ременя, але не на багато і на СТО рекомендують при заміні ременя робити відразу заміну всіх роликів і помпи, що б зайвий раз лазити в двигун. Але, ще раз повторюся, — ремінною привід ГРМ цілком надійний. Якщо не забувати про періодичне обслуговування. Як правило, стан ременя контролюється візуально на його поверхні не повинно бути тріщин, відшарувань, а так само масляних слідів і слідів антифризу.

До того ж слід звертати увагу на підозрілі шуми і рокіт при роботі мотора. Це може бути наслідком зношування підшипників роликів або помпи.

Основною перевагою ременя ГРМ є його безшумна робота і невисока вартість. Що стосується ланцюгового приводу ГРМ, то він, як правило, встановлюється в автомобілях з більшою потужністю і об’ємом.

Такий привід обходиться виробнику дорожче. До того ж ланцюг ГРМ досить гучна і нерідко відчутно гарчить і гримить.

Ресурс ланцюга ГРМ мінімум удвічі більше, ніж у ременя і вважається, що порвати її практично не можливо. Принаймні, так думають буржуї, але ми не вони і як сказав персонаж з фільму Формула любові: Те, що одна людина зробив інший запросто поламати зможе. До того ж всьому є межа. Ланцюг ГРМ з часом може значно витягнутися, а натягувач ланцюга теж не вічний і якщо він став погано виконувати свої функції, то ланцюг на шестірні може перескочити на пару зубів.

Як результат поломка. Заміна ланцюга і її обважування обходитися дорожче. Як бачите, при зовнішніх нібито перевагах ланцюгового приводу ГРМ, ми не завжди бачимо кращі сторони ремінного приводу. І не залежно від типу приводу слід дбати про своєчасне огляді та обслуговуванні.

І тоді ремінною привід буде вічним.

Який ремінь ГРМ краще?

Сподобалася стаття? Поділися нею з друзями!




Добавить комментарий