Що краще: Калина або Пріора?

Що краще: Калина або Пріора?
Коли хто-небудь проводить тест-драйв суперкара або дорогущего автомобіля представницького класу, читачі, як правило, сприймають випущений матеріал спокійно. Все змінюється, коли проводиш випробування справжнього народного автомобіля. Зробити це означає приректи матеріал на критичні, часто на межі фолу, коментарі.

Але всім, як говоритися не догодиш, тому зустрічайте! Нам представилися Лада Пріора і Лада Калина.

Про Пріорі я чув різне. Один знайомий стверджує, що не проміняв би її на жодну іншу машину на світі.

Деякі дотримуються протилежної думки. Сказати по правді, я з нетерпінням чекав можливості приміряти автомобіль на себе. Попит на цей автомобіль стабільно тримається на високому рівні, не в останню чергу завдяки привабливій ціні.

Але не варто недооцінювати і рівень комплектації: подушки безпеки, клімат контроль, електропідсилювач керма, АБС. Гідне оснащення для автомобіля. Та й виглядає Пріора цілком стильно і сучасно.

Внутрішнє оздоблення не дивує, але й не розчаровує. Водійське крісло Пріори м’яке.

Кермо регулюється по висоті, але, сказати по правді, я не уявляю щоб хоч хтось опускав його в саме нижнє положення. Дещо дивним здається розташування педалей.
Зчеплення вичавлювати попросту незручно, нога так і норовить потрапити вище, ніж потрібно. Зате дуже зручний підлокітник між передніми сидіннями. Як же, виявляється, не вистачає мені його в моїй чотирнадцятої!

Приладова панель читана, блок управління світлом ліворуч від керма теж досить зручний. Порадував салон штатної музикою і кондиціонером. Загалом, дизайн і виконання цілком на рівні.
Виїжджаємо на трасу.

У Пріори прекрасний шестнадцатіклапанний мотор, дуже тяговітий і до того ж економічний. Підвіска охоче проковтує нерівності дороги, але поперечні тріщини і колодязі відпрацьовує жорстко. Робота коробки передач залишила багато питань, всі проблеми дісталися в спадок від десятки, занадто нечіткі перемикання передач.

Від упору до упору рульове колесо робить майже чотири обороти. У місті такий довгий кермо заважає.
Зате підсилювач керма заслуговує тільки позитивні відгуки!

Звичайно, на малих швидкостях кермо легковат, але чим швидше їдеш, тим більшим зусиллям він наливається. При цьому вражає зворотний зв’язок водія з дорогою!

За кермом Пріори відчуваєш себе цілком комфортно. От ще б зробити нормальні крісла або хоча б змінити можливості їх регулювання, адже коліна мої всю дорогу маячили в небезпечній близькості від приладової панелі, а на світлофорах доводилося хоч як то розминати застиглі кісточки, витягуючи ноги між педалями.
Зваживши всі за і проти, я б купив Пріору.
Вона сучасно виглядає, судячи з відгуків власників, у неї міцна підвіска і дуже економічний мотор!

Після Пріори нас чекала зустріч з Калиною і кузовом універсал. Оцінити дизайн машини однозначно навряд чи вийде. Калина, звичайно, виглядає непогано, та й на дорозі не виглядає незвично. Але все-таки після Пріори вона здалася мені мініатюрної і непропорційно високою (кліренс 185мм).

Хоча сухі цифри статистики стверджують зворотне: за зовнішніми габаритами обидві машини цілком порівнянні.
На диво, всередині Калини виявилося досить просторо. Причому, на відміну від Пріори, просторо не тільки спереду, але і ззаду. Приладова панель зроблена сучасної і значно відрізняється від всіх інших автомобілів ВАЗ.

Прилади читаються, користуватися бортовим комп’ютером зручно, втім, як і на Пріорі. Але що це за ручка дверей? Вона виглядає іграшковою. Ще один недолік форма важеля перемикання передач.
Його незручно тримати, хоча як пізніше з’ясувалося, чіткість перемикання на висоті, а рішення для включення задньої передачі зовсім заслуговує окремої похвали.

Водійське крісло жорсткіше, ніж в Пріорі. Я б сказав — воно куди зручніше. Діапазон його регулювання ширше, посадка водія зручніше. Ще б підлокітник для правої руки Орієнтуватися в просторі за кермом Калини простіше у неї більше зона скління і величезні зручні дзеркала.

Мінус в тому, що без тонування відчуваєш себе наче б голим. На дорозі калина проявила себе неоднозначно: з одного боку відмінна плавність ходу, з іншого дуже неінформативне кермо. Не допомагає Калині електричний підсилювач управління, кермо ніби гумовий.

Машина схильна до традиційної ВАЗівської недостатньої обертальності, що в сукупності з м’якою підвіскою і невдалим підсилювачем ставить водія в обмежені умови при русі.
Що вже говорити про все тих же майже чотирьох оборотах керма від упору до упору. Мотор, треба сказати, проявив себе дуже непогано. Його потужності вистачає для впевненої їзди по місту.

Калина запросто залишить на світлофорі багато інші автомобілі. Шумоізоляція моторного відсіку краще на Пріорі, а в зоні за 3000 об / хв двигун починає тиснути на вуха.

Підвіска Калини відрізняється високою плавністю ходу. Нам вдалося проїхати по путівці, і потрібно сказати, ця модель проявила себе на порядок краще Пріори, та й багатьох інших моделей АвтоВАЗу.

Що стосується педалей вони розташовані досить зручно, але от гальма здалися млявими.
Що ми маємо в підсумку?

Хай вибачать мене любителі Калини. З цих двох моделей мій вибір однозначно б упав на Пріору. Багатьма Калина оцінюється як жіночий автомобіль. Напевно, на цю думку наштовхує її мініатюрно-округлене оформлення салону. Правда, цілком чоловіче управління не вписується в цю концепцію.

Калина Універсал одна з найпопулярніших моделей на ринку, значить, цей автомобіль знайшов свого споживача, просто я в їх число не входжу.
Пріора ж навпаки — порадувала керованістю і своїм дизайном.

Що краще: Калина або Пріора?

Сподобалася стаття? Поділися нею з друзями!




Добавить комментарий