Що таке btl?

Що таке btl?
На сьогоднішній день всі медійні канали перевантажені рекламою, вона не подобається, дратує, і вже не так сприймається людьми як раніше. Саме тому BTL маркетинг є дуже перспективним напрямком. (Bellow the line) marketing — це дуже потужний вплив на споживача, але яким чином цей вплив здійснюється, про це мало хто знає. Та й саме словосполучення btl маркетинг мало хто зможе пояснити.

Звичайно ж, зараз багато говорять про емоційний з’єднанні товару і покупця, про переключення клієнта з конкуруючого зразка на потрібний бренд і пр. Але що це таке і як досягти усього вищевикладеного?

BTL маркетинг це зовсім не реклама на телебаченні, радіо чи в інших засобах масової інформації.

BTL marketing — це методи впливу на покупця, засновані на прямому контакті і не потребують значних витрат. За допомогою BTL маркетингу пкупатель приймає решніе про придбання товару безпосередньо в момент його покупки. Типові послуги BTL marketing це: роздача рекламних листівок; пряма поштова розсилка; дегустація продукції або роздача зразків; розробка сценаріїв для презентацій, концертів, ярмарків; послуга таємничий покупець. Ефект від BTL маркетинг безсумнівний і відчувається відразу ж після проведення того чи іншого заходу, а витрати не настільки великі, як на рекламу в засобах масової інформації.

Єдине про що потрібно пам’ятати, вирішивши воспользваться послугами BTL маркетинг, так це про те, що подібними заходами повинні займатися люди, які знають в них толк. Інакше, результат може виявитися плачевним. Адже вам можуть, наприклад, пообіцяти роздати листівки біля метро або рознести по поштових скриньках житлових будинків, але роздадуть половину, а решту викинуть в урну, або викинуть все.
Ви повинні бути впевнені в тому, що вас не підведуть, що ви отримаєте результат від замовленої акції.

Виходячи з вищевикладеного, доцільно робити вибір на користь компанії, яка працює на ринку даного виду послуг не перший рік і вже встигла себе зарекомендувати. Агентство Origami працює в сфері BTL marketing не перший рік. Фахівці компанії дуже ретельно підходять до проведення будь-якого з перерахованих вище заходів. Кожна акція, кожне завдання це кропітка праця багатьох людей, у кожного з яких є своє завдання і своя мета.

Який би послугою ми не займалися, обов’язково виконується детальне вивчення товару, що просувається, ретельний аналіз місця проведення заходу, цільової аудиторії, продумується час і сценарій, визначається кількість зайнятих промоутерів, проводиться їх спеціальне навчання і психологічна підготовка. Будь, що проводиться нами, акція приносить оточуючим лише позитивні емоції, вона яскрава і запам’ятовується.

Всі дії спрямовані тільки на виконання одного завдання отримання Замовником максимального ефекту від виконаної нами роботи. По закінченню заходу, що проводиться, ви неодмінно отримаєте звіт про виконану роботу, який вас неодмінно порадує.

Що таке btl?

Сподобалася стаття? Поділися нею з друзями!




Добавить комментарий